بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ویژگی تشک مناسب برای افراد سنگین وزن

وزن نقش مهمی در انتخاب تشک دارد، بنابراین در نظر گرفتن فاکتور وزن در خرید تشک از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا انتخاب تشک مناسب راحتی خواب شما را تضمین می کند بنابراین حتماً باید تشکی مناسب با وزن و شرایط بدنی خودتان انتخاب کنید، در این مطلب می خواهیم اطلاعات مناسب و مفیدی را در رابطه با خرید تشک برای افراد سنگین وزن در اختیار شما قرار دهیم.

 

ضخامت مناسب تشک برای افراد سنگین وزن

اولین و مهم ترین موضوع برای خرید تشک توجه به ضخامت آن است. به طور کلی ضخامت تشک‌ ها بین ۱۵ تا ۳۶ سانتی متر است. قابل ذکر است نوع تشک در ضخامت آن تاثیر دارد. به طور مثال تشک مموری فوم که یک تشک طبی است، ضخامت کمتری نسبت به تشک‌ های معمولی دارد. از آنجایی که افراد سنگین وزن فشار بیشتری به تشک وارد می‎ ‌کنند، باید تشکی با ضخامت بیشتر انتخاب کنند. در غیر اینصورت ممکن است راحتی لازم را احساس نکنند. به طور معمول، میزان ضخامت تشک برای افراد با وزن معمولی، ۳۰ سانتی متر است.

 

افراد سنگین وزن به طور متوسط بیشتر از افراد با وزن معمولی در تشک فرو می‎‌روند و به آن فشار وارد می کنند که  این امر باعث فرو رفتگی بیشتر  تشک می شود منجر به قرار گرفتن بدن در وضعیتی نامناسب و همچنین گرمای بیشتر می‎‌شود. از این رو تشک افراد سنگین وزن باید سفت تر از افراد معمولی باشد.

این افراد باید از تشک‌هایی با بافت مناسب و بادوام استفاده کنند. دوام تشک‌هایی که ضخیم هستند و در ساخت آن‌ها از چند لایه­ محکم استفاده شده، بیشتر است. تشک‌های نازک برای افراد سنگین وزن توصیه نمی‌شوند؛ زیرا پس از مدت کوتاهی، تشک صاف می‌شود و فرد احساس راحتی نمی‌کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی