بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک خوشخواب را از کجا خریداری کنیم؟

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی تشک خوشخواب در شرق تهران می باشد که می توانید با اطمینان خاطر تشک خود را خریداری کنید (کارت گارانتی و نام مدل داخل تشک موجود می باشد و به هیچ عنوان از فروشگاه های غیرنمایندگی تشک خریداری نکنید که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شود).

تشک خوشخواب را اقساطی می دهید؟

بله، شما مشتریان عزیز می توانید تشک خوشخواب را به صورت اقساط و بستگی به خرید شما دارد که تشک را (نصف مبلغ قیمت تشک به صورت نقد و نصف مبلغ قیمت تشک را به صورت چک) پرداخت کنید.

نمایندگی رسمی خوشخواب برای قیمت تشک خوشخواب دونفره و تشک خوشخواب یک نفره در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد.

تشک خوشخواب دونفره و یک نفره:

تشک های فنرمنفصل خوشخواب: تشک طبی پاکتی خوشخواب، تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب، تشک سوپرکلاس هارد خوشخواب، تشک سوپراستار خوشخواب، تشک ام بی ام خوشخواب، تشک های کلاس مموری خوشخواب (این تشک ها به دلیل ارتوپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد)

تشک های فنرمتصل خوشخواب: تشک طبی فنری خوشخواب، تشک کامفورت خوشخواب، تشک آناهیتا خوشخواب، تشک کلاسیک خوشخواب، تشک فرست کلاس خوشخواب، تشک باراباس خوشخواب (افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند)

تشک طبی خوشخواب: تشک آلینا طبی خوشخواب (تنها مدلی که برند خوشخواب در آن از فنر استفاده نکرده است تشک آلینا طبی که مناسب برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند)

 

تشک خوشخواب مدل ام بی ام

تشک خوشخواب مدل ام بی ام ( M.B.M ) دارای طبی فنر پاکتی مموری فومی با خواص درمانی است میزان سفتی – نرمی در آن H6 است. جنس پارچه در این تشک نانو گردباف بیوریتمیک با خواص درمانی می باشد. ضخامت دیواره تشک ۳۷ سانتی متر و پارچه لایه بندی آن به صورت بسیار قوی است.

مدل ام بی ام ( میکرو بایوریتمیک مموری ) دو رو است و لایه بندی مناسب برای همه وزن ها را به راحتی تحمل می کند. نوع فنر در این تشک به صورت فنر منفصل ( پاکت اسپرینگ ) و ضخامت فنر ۲mm دارای فریم دور قاب اسفنجی است. این تشک با فنر های منفصل و دارای حالت ارتوپدیک می باشد.

 

ویژگی تشک ام بی ام

• کاهش استرس و تقویت تعادل در بدن به دلیل داشتن پارچه بیوریتمیک
• فعال سازی انرژی های مثبت در بدن حین خواب
• پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات
• دارای مموری فوم با درجه حرارت بدن تغییر شکل می دهد و هر چه بدن گرم تر باشد مموری فوم نرم تر می شود
• پر کردن برجستگی های و فرورفتگی های زیر بدن
• کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و پشت ران ها
• جلوگیری از انتقال حرکت از نقطه ای به نقطه ای دیگر
• هم راستا نمودن ستون فقرات با سر و گردن در هنگام خواب
• مفید برای دیسک کمر و سیاتیک
• آنتی استرس و آنتی باکتریال
• تقسیم وزن بدن به صورت یکسان در تمام سطح تشک صورت می گیرد

 

افرادی از این محصول استفاده می کنند که به دنبال یک تشک طبی فنری پاکتی می گردند، این تشک انتخاب بسیار مناسبی می باشد. کیفیت خواب مناسب برای افراد بسیار حساس است. استفاده از تشک ام بی ام مناسب برای تمام وزن ها و وزن های بالا است.

 

در این تشک از پارچه ضد حساسیت و آنتی استرس و آنتی باکتریال استفاده شده است. لایه بندی بسیار قوی و دارای فریم فلزی تقویت شده M قاب اسفنجی است. گارانتی این محصول ۸ ساله و شامل فنر آن می شود. سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته و باسن داخل تشک فرو نرفته و این امر باعث می شود که کسانی که دچار دیسک کمر هستند آسیب ندیده و دوره درمان آنها به صورت کامل سپری شود.

 

این تشک از اسفنج و فنر منفصل با تراکم بالا تولید شده است. کاهش استرس و شروع یک روز آرام و پر انرژی در این تشک وجود دارد. سر و حال از خواب بیدار می شوید و یک روز آرام و پر انرژی را شروع می کنید. تعادل فیزیکی را بهبود می بخشد، تمرکز و شادابی را بالا میبرد، شرایط عمومی بدن را بهبود می دهد.

 

خرید تشک خوشخواب مدل ام بی ام ( میکرو بایوریتمیک مموری ) تشک فنر منفصل پاکتی است؛ این مدل جزء تشک های قیمت مناسب خوشخواب است.

  • وحید جعفری