بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بالش خوب چه بالشی است؟

بالش مناسب ارتفاعی مابین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر دارد توجه به این موضوع برای جلوگیری از ایجاد فشار بر دیسک و ستون فقرات اهمیت زیادی دارد در هنگام خرید بالش سعی کنید از راهنمای خرید، ضد باکتری بودن و میزان انعطاف پذیری آن را بررسی کنید. بالش پیلوا با فوم پر شده و صاف و یک تکه نیستند بلکه قسمت پایینی آن کمی برآمده تر هستند تا گودی گردن را پر کنند.

 

بالش خوب چه ویژگی هایی دارد؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بالش مناسب شما باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟ در حقیقت نوع مدلی که استفاده می نمایید تاثیر بسیاری در حفظ سلامت گردن و ستون فقرات شما دارد. هر فردی متناسب با وضعیت خوابیدن خود، به بالش مخصوص نیاز دارد.

 

اگر شما جزو افرادی هستید که به پشت می خوابید انواع بالش گِرد مناسب شما است تا انحنای طبیعی گردن حفظ شود. از انواع بالش خیلی بلند یا تا کردن دوتای آن زیر گردن پرهیز کنید، همین کار موجب می شود که گردن در حالتی خمیده قرار بگیرد و احساس درد را در کتف، ستون فقرات و گردن حس کنید.

 

نوع نازک که قسمت پایین آن مقداری ضخیم تر است بهترین گزینه ی مناسب برای افرادی است که طاق باز و به حالت پشت می خوابند.

 

اشخاصی که عادت دارند بر روی شکم بخوابند، هر چقدر بالش نابکاری را انتخاب کنند برایشان بهتر است، چرا که فشار کمتری بر ناحیه تحتانی کمر وارد می شود.

 

تا جایی که برایتان ممکن است از این حالت خوابیدن پرهیز کنید چرا که سبب آسیب به ستون فقرات می گردد و امن ترین و بهترین حالت خوابیدن برای گردن و ستون فقرات به پشت یا به پهلو خوابیدن است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی