بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۳ تشک پرفروش خوشخواب

 

برای اینکه در خرید تشک خوشخواب انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید با توجه به سابفه فروش فروشگاه کالای خواب رویان در زمینه تشک، ما به شما پیشنهاد می دهیم که بهترین و پرفروش ترین مدل های تشک برند خوشخواب را خریداری کنید که این سه مدل؛ طبی فنری، سوپر کلاس و سوپر استار است.

نکته مهم: به نوع فنر، ضخامت و جنس پارچه در هنگام خرید توجه کنید.

این ۳ مدل را در راهنمای خرید تشک به اختصار توضیح می دهیم:

 

تشک خوشخواب مدل طبی فنری

 

تشک طبی فنری خوشخواب از نوع فنر متصل که جنس پارچه در این نوع پارچه ژاکارد، ضخامت تشک ۲۴ سانتی متر و دارای حالت ارتوپدیک می باشد. این تشک مناسب برای وزن تا ۹۵ کیلو گرم، ضخامت فنر ۲٫۲ میلی متر  و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است.

 

تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد

تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس سافت

 

تشک سوپر کلاس ( هارد و سافت ) خوشخواب از نوع فنر منفصل پاکتی که جنس پارچه در این نوع پارچه ژاکارد، ضخامت تشک ۲۵ سانتی متر می باشد. این تشک مناسب برای وزن متوسط و سنگین، ضخامت فنر ۲٫۲ میلی متر  و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، ترموباند است.

 

تشک خوشخواب مدل سوپراستار

 

تشک سوپراستار خوشخواب از نوع فنر منفصل پاکتی که جنس پارچه در این نوع پارچه ژاکارد، ضخامت تشک ۳۴ سانتی متر می باشد. این تشک مناسب برای تمام وزن ها، ضخامت فنر ۲٫۲ میلی متر  و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، ترموباند است.

  • وحید جعفری