بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویژگی‌ های یک تشک خوب چیست؟

 

تا حالا به این فکر کردید چه چیزی یک تشک رو خوب و یک تشک رو بد برای ما جلوه می دهد؟ در واقع، یک تشک خوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟! راحتی، دوام، فضا، جنس اسفنج، فنر و ارتفاع تشک مواردی است که یک تشک خوشخواب را به ارمغان می‌ آورد. با بررسی سه مورد ارتفاع، دوام و فنر از ویژگی‌ های یک تشک خوب با ما همراه باشید.

 

ارتفاع یک تشک مناسب

 

تشک دارای لایه‌ های داخلی تشکیل شده از موکت، الیاف، پنبه، رویه تشک می‌ باشد که در هر تشکی این موارد متفاوت هستند و همین تفاوت باعث متغیر بودن ارتفاع در تشک‌ ها شده است. ارتفاع تشک و دوام آن رابطه مستقیمی با یکدیگر داشته و همواره به مواد استفاده شده در این لایه ‌ها بستگی دارد.

 

هر چقدر ارتفاع تشک بیشتر باشد تشک مرغوب تر و در ضمن اگر از روتختی استفاده کنید به دلیل ارتفاع بیشتر سرویس خواب شما زیبا تر خواهد بود و ملحفه روتختی جلوه بهتری خواهد داشت.

 

دوام یک تشک مناسب

 

جنس مواد به کار رفته در تشک مهمترین مسئله در دوام آن است! ممکن است برای خرید تشکی که دارای کیفیت بهتری است مجبور به پرداخت هزینه بالاتری شوید، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. تشک خوشخواب با دوام تشکی است که حداقل سه سال عمر کند.

 

فنر در تشک مناسب

 

 

فنر در اکثر تشک‌ های امروزی به کار رفته است از این جهت نوع فنربندی تشک، ضخامت مفتول فنر و فریم دور تشک در کیفیت تشک های فنری خوشخواب موثر است.

  • وحید جعفری