بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تشک رویال مدل فنری ویژه

 

تشک رویال:

تشک فنرمنفصل رویال: تشک فنر پاکتی رویال ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنرمتصل رویال: تشک فنری ویژه رویال، تشک سوپر فنری رویال، تشک طبی فنری رویال و تشک سوپر طبی فنری رویال ( افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند )

تشک طبی رویال: تشک طبی اولتراپدیک رویال، تشک طبی اولتراپدیک ویژه رویال و تشک طبی ریباند رویال ( این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب است )

 

تشک رویال مدل فنری ویژه

تشک رویال مدل فنری ویژه ( Special spring ) دارای طبی فنری متصل است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۰ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج رول، الیاف فشرده است.

 

مدل فنری ویژه دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد متوسط تا وزن ۹۵ کیلوگرم است. نوع فنر در این تشک به صورت فنر متصل ( بونل ) و ضخامت فنر ۲٫۲mm دارای فریم دور است. این تشک با فنر های متصل و دارای حالت ارتوپدیک بوده و مناسب وزن تا ۹۵ کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند.

  • وحید جعفری