بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چند گام تا حذف لکه از روی تشک

 

 

تمیز کردن تشک تخت و مقدمه ‌ای بر آن

 

تشک تخت یکی از وسایلی است که مدام از آن استفاده می ‌شود؛ استفاده مداوم از تشک تخت که حداقل یکبار در شبانه روز با بدن ما در تماس است این ضرورت را ایجاد می ‌کند تا نسبت به نظافت آن اهمیت بیشتری قائل شویم. اگر در نظافت هفتگی خود تشک را از قلم بیاندازید جمع باکتری‌ ها و لکه ‌های ایجاد شده روی تشک می‌ توان منجرب به بیماری ‌های پوستی شود!

اما چگونه باید تشک را تمیز کنیم؟! ما در این مقاله در چندگام روش‌ هایی را برای نظافت تشک تخت خواب ارائه خواهیم کرد. دشواری تمیز کردن تشک زمانی است که شما از تشک بدون روتختی استفاده می ‌کنید!

 

 

ترفند ‌هایی برای نظافت تشک تخت خواب

 

۱. اولین گام جارو کردن تشک است؛ شما می ‌توانید برای این منظور و در صورت عدم وجود لکه ‌های سر سخت از سر بزرگ جارو برقی استفاده کنید و کاملاً روی تشک را جارو کنید. برای گوشه ها، زوایا و شیار های روی تشک، سری جارو را بر داشته و از لوله ی آن استفاده کنید.

۲. در صورتی که لکه‌ های زرد رنگی بر روی تشک مشاهده کردید، یک پارچه تمیز را با آب سرد خیس کنید. لکه را با پارچه مرطوب لکه گیری کنید. هرگز روی لکه را با دستمال نکشید. زیرا این کار می تواند لکه را پخش کند. سعی کنید با ضربات دستمال، لکه را جذب دستمال کنید.

۳. در صورتی که مرجله دوم برای پاک کردن لکه کفایت نکرد می‌ توانید از اسپری ‌های موجود در بازار تحت عنوان اسپری لکه بر استفاده کنید.

برای این منظور لکه بر را بر روی تشک با دستمال خشک و تمیز اسپری کنید و آن را روی محل کثیفی بکشید. سپس به مدت یک ربع منتظر بمانید تا اسپری بر روی تشک باقی بماند و بعد از آن همان منطقه را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.
توجه داشته باشید که لکه ‌بر را به طور مستقیم بر روی تشک اسپری نکنید. چرا که تشک ها برای خیس شدن طراحی نشده اند.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

ویژگی تشک مناسب چیست؟

 

ویژگی تشک مناسب چیست؟

 

در خرید تشک اقساطی و یا به صورت نقدی اگر به طور اصولی انجام نشود علی رغم تاثیر بر روان شما باعث مشکلات فیزیکی نیز خواهد شد.

اهمیت این مسئله به قدری است که افراد، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ های استخوانی از پزشکان متخصص برای خرید تشک مناسب مشاوره می‌گیرند.

از پارامتر ‌هایی که در خرید تشک مناسب بایستی به آن توجه شود عبارتند از:

 

اندازه تشک: این عامل مهم‌ ترین و اولین عاملی است که باید بررسی شود. در سایز بندی و انداره تشک‌ ها، تنها میزان عرض تشک ‌ها متغیر می ‌باشد و طول آن در تمامی تشک‌ ها ۲ متر است.

 

وزن تشک: در خرید تشک وزن اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از مهم‌ ترین مسائلی که پزشکان ارتوپد به بیماران خود توصیه می‌ کنند استفاده از تشکی است که با وزن آن‌ ها دارای تناسب نسبی داشته باشد.

به عنوان مثال بهتر است افراد چاق از تشک‌ های سفت و افراد لاغر از تشک‌ های نرم استفاده کنند. برای این منظور اگر مشکلات ارتوپدی دارید حتماً با پزشک معالج خود مشورت کنید.

 

انواع تشک: آخرین پارامتری که در خرید تشک می‌ بایست مورد بررسی قرار گیرد به مبحث انواع تشک مرتبط خواهد بود تشک‌ ها که انواع مختلفی از قبیل فنری، طبی، فوم دار و … دارند.

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید تشک خوب و مناسب

 

در خرید تشک تخت به چه عواملی دقت کنیم؟

 

اینکه یک خواب آرام و با لذت داشته باشید همواره می ‌تواند معیاری برای سلامت جسم و روح شما باشد؛ میزان خواب یک فرد سالم که باید در طول روز هفت ساعت باشد، خود به عواملی محیطی و درونی بسیاری بستگی دارد که یکی از آن‌ ها خرید تشک مناسب می ‌باشد.

 

اگر در خرید تشک به عنوان یکی از عوامل محیطی که در میزان خواب شما تاثیر دارد دقت لازم را نداشته باشید طبعاً احساس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید.

 

ما در این مقاله کوتاه سعی می‌ کنیم تا با دادن اطلاعاتی کوتاه شما را در خرید تشک مناسب راهنمایی کنیم. برای این منظور ابتدا به ویژگی ‌هایی که در خرید تشک اقساطی و یا غیر اقساطی باید به آن توجه شود اشاره خواهیم کرد.

 

 

  • وحید جعفری