بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی خوشخواب برای خرید تشک خوشخواب یک نفره و تشک خوشخواب دونفره در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد

انواع تشک خوشخواب:

تشک های فنرمنفصل خوشخواب: تشک طبی پاکتی خوشخواب، تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب، تشک سوپرکلاس هارد خوشخواب، تشک سوپراستار خوشخواب، تشک ام بی ام خوشخواب، تشک های کلاس مموری خوشخواب ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنرمتصل خوشخواب: تشک طبی فنری خوشخواب، تشک کامفورت خوشخواب، تشک آناهیتا خوشخواب، تشک کلاسیک خوشخواب، تشک فرست کلاس خوشخواب، تشک باراباس خوشخواب ( افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند )

تشک طبی خوشخواب: تشک آلینا طبی خوشخواب ( تنها مدلی که برند خوشخواب در آن از فنر استفاده نکرده است تشک آلینا طبی که مناسب برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند )

 

گارانتی تشک خوشخواب

این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه پر افتخار در صنعت تولید تشک های ماشینی، اولین کارخانه تولید کننده این محصول با کیفیتی بسیار بالا و با گواهی نامه بین المللی ISO9001 از انگلستان و دارنده مهر استاندارد می باشد.

 

خیلی مهم: توجه داشته باشید لایه های داخلی تشک یکی از مهمترین و اساسی ترین پارامترهای تولید این شرکت می باشد که صد در صد از مواد نو تهیه گردیده و در بدن ایجاد هیچ گونه حساسیتی نمی نماید.

 

محصولات برند خوشخواب از نظر مواد اولیه و تولید، تشک تضمین شده در اختیار مشتریان قرار می دهد و چنانچه در مدت گارانتی دچار هرگونه ایرادی یا مشکلی شود، این شرکت تمامی محصولات خود را ضمانت می نمایید.

 

مواردی که شامل ضمانت نامه نمی باشد: 

  • آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل نادرست ( خم کردن تشک )
  • پاره گی رویه تشک در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده
  • قرار دادن تشک در تخت های کوچکتر و ناهموار

 

این نکته که وقتی تشکی را خریداری می نمایید گارانتی آن نیز برای شما مشتریان عزیز بسیار مهم و حائز اهمیت بالایی دارد. دارا بودن کارت گارانتی معتبر برای یک محصول می تواند اطمینان خاطر مشتری را از لحاظ اصل بودن و کیفیت بالای آن محصول آسوده نماید. خریداری کردن از یک برند با سابقه و معتبر می تواند تضمین اصل بودن آن گارانتی به شرط مراجعه به نمایندگی رسمی باشد.

 

قابل توجه:

  • هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.
  • به جهت رعایت اصول بهداشتی تعویض تشک تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد.
  • حمل صحیح تشک، از خم کردن تشک جداً خودداری فرمایید.

 

 

محصولات خوشخواب:

فقط با لوگوی خوشخواب و برچسب هولوگرام

 

شرایط نگهداری تشک:

  • هر ۶ ماه تشک پشت و رو و سر و ته آن جا به جا گردد.
  • سطح کلاف تخت صاف و بصورت شبکه نباشد
  • از شستشوی تشک جداً خودداری شود
  • در صورت بروز هر گونه مشکل لازم است ضمانت نامه و فاکتور ممهور به مهر فروشگاه به همراه تشک تحویل نماینده شرکت گردد.
  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی رویال برای خرید تشک رویال یا تشک رویان در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی، تشک فنرمتصل، تشک طبی و تشک نوجوان می باشد

انواع تشک رویال یا تشک رویان:

تشک فنرمنفصل رویال: تشک فنر پاکتی رویال ( این تشک ها به دلیل اولتراپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد )

تشک های فنرمتصل رویال: تشک فنری ویژه رویال، تشک سوپر فنری رویال، تشک طبی فنری رویال و تشک سوپر طبی فنری رویال ( افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند )

تشک طبی رویال: تشک طبی اولتراپدیک رویال، تشک طبی اولتراپدیک ویژه رویال و تشک طبی ریباند رویال ( این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب است )

 

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک رویال در شرق تهران ( نمایندگی تشک رویال دلاوران، نمایندگی تشک رویال رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک رویال آغاز کرده است.

 

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویال؛ فنر منفصل ( پاکتی )، فنر متصل ( بونل ) و بدون فنر ( طبی ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد.

 

به خاطر اشتراک ویژه برند رویال می توان ارزان ترین قیمت تشک رویال را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

 

در بازار دلاوران تنها نمایندگی رسمی رویال فروشگاه کالای خواب رویان می باشد که در انواع سایز های تشک یک نفره رویال، تشک دونفره رویال، تشک طبی رویال و تشک نوجوان رویال را به فروش می رساند.

  • وحید جعفری