بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زمان مناسب برای تعویض تشک خواب

 

اولین علت برای تهیه یک تشک جدید، تغییراتی است که در آناتومی ظاهری جسم شما به وجود می‌ آید. در حقیقت جسم شما به احتمال زیاد نسبت به زمانی که تشک تان را تهیه کرده‌ اید، تغییرات بسیاری مانند چاقی، لاغری یا افزایش قد را تجربه کرده است؛

 

این تغییرات در حالی است که شما در زمان خرید تشک با توجه شرایط فیزیکی متفاوتی ( متناسب با ظاهر جسم تان در آن وقت ) اقدام به تهیه تشک کرده‌ اید. با این توصیف، حتی اگر تشکی با کیفیت را خریداری کرده باشید، با گذشت تنها چند سال، باز هم به تعویض تشک نیازمند هستید.

 

طول عمر تشک ها بسته به سازنده، متریال به کار رفته و نوع استفاده مردم، به صورت میانگین برابر ۱۰ سال است.

 

به طور معمول، بیشتر تشک‌ ها باید هر ۶ تا ۸ سال یکبار تعویض شوند. اما هیچ قانون کلی برای عوض کردن تشک تخت وجود ندارد. مهم‌ترین نکته برای انتخاب خرید تشک جدید در نظر گرفتن وضعیت و سالم بودن محصول است. همچنین نوع تشک و کیفیت آن در زمان تعویض نقش به سزایی را دارا می باشد.

 

درد های عضلانی، بی‌ حسی دست و پا، احساس خستگی حتی پس از خواب طولانی مدت یا بروز حساسیت‌ های پوستی همگی از نشانه‌ های لزوم تعویض تشک است. به عنوان مثال امکان دارد تشک شما از نظر فیزیکی نیاز های شما را تأمین کند، ولی به خاطر استفاده از مواد حساسیت‌ زا در آن، باعث عرق کردن بدن شما نیز شود؛

 

بنابراین شما به یک تشک ضد تعریق نیازمند خواهید شد. همچنین تشک‌ های آنتی آلرژی، محافظ ضد آب، ارتوپودیک و طبی نیز از دیگر محصولات موجود در بازار هستند که توسط شرکت‌ های مختلفی از جمله شرکت تشک خوشخواب و رویال تولید می‌ شوند.

 

شرکت‌ های مختلفی در زمینه تولید کالای خواب مشغول به کار هستند؛ مثل شرکت‌ های تشک خوشخواب، تشک رویا، تشک رویال. این ۳ برند از معروف‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده تشک در ایران می باشند.

در واقع غالباً ما زمانی تشک جدیدی تهیه می‌ کنیم که به بیماری‌ های گوناگونی مانند انواع درد های مفصلی یا انحراف ستون مهره‌ مبتلا شده‌ باشیم.

 

همچنین تغییرات در سبک زندگی هم امکان دارد شما را وادار به تهیه یک تشک نو کند. به عنوان مثال امکان دارد تشکی که در حال حاضر روی آن دراز می‌ کشید، قبل از این برای همسر یا یکی دیگر از افراد نزدیک شما بوده باشد.

 

در نتیجه و بنابراین این تشک توانایی پشتیبانی کامل و مناسب را از بدن و جسم شما نخواهد داشت. از طرفی دیگر اگر یک تشک را به صورت مشترک استفاده ‌کنید، نکته مهم این است تشکی که تهیه می‌ کنید، برای هر دوی شما مناسب باشد.

 

چرا بایستی تشک را عوض کنید؟

با وجود اینکه امروزه هم تهیه تشک نو و مناسب لازم و ضروری است، ولی امکان دارد به برطرف شدن دائمی مشکلات شما دیگر کمکی نکند. به همین خاطر مطلوب است بدانید که چرا بایستی تشک تان را تعویض کنید؟

 

تشک‌ ها با نگهداری و مراقبت اصولی دیرتر خراب می‌ شوند

 

مدت استفاده از تشک‌ ها نیز مانند هر محصول دیگری بستگی به شیوه مراقبت و نگهداری از آن‌ ها دارد. تشک‌ ها را هر سه ماه یکبار بچرخانید، از محافظ استفاده کنید و با رعایت قوانین نوشته شده در کاتالوگ یا برچسب محصول، عمر تشک را افزایش دهید.

 

تشک‌ ها از جمله انواع کالای خواب هستند که قیمت بالایی دارند. برای مثال قیمت تشک طبی فنری، مموری فوم یا تشک‌ های طبی هر فردی را مجبور می‌ کند تا به خوبی از آن‌ ها مراقبت کند تا دیرتر خراب شوند.

 

وزن افراد و مدت زمان خواب در خراب شدن تشک موثر است.

هر چه وزن افراد و همین‌ طور مدت زمان خواب بیشتر باشد، تشک نیز سریع‌ تر فرسوده می‌ شود. به همین دلیل تشک‌ زوج‌ ها یا تشک‌ های دو نفره را از موادی می‌ سازند که تحمل وزن بیشتری را داشته باشد. همچنین افرادی که افزایش وزن بالایی دارند بهتر است از تشک‌ های مخصوص به خود استفاده کنند. برای مثال تشک و لحاف هتلی که در مراکز اقامتی یا درمانی استفاده می‌ شوند را مناسب همه افراد با وزن‌ ها و مشخصات مختلف تهیه می‌ کنند.

 

فقط با ۶ نشانه زمان تعویض تشک را حدس بزنید

 

در کنار تغییر ظاهر تشک نشانه‌ های زیادی وجود دارد که نشان می‌ دهد که زمان تعویض تشک کهنه فرا رسیده. با دانستن ۶ نکته زیر، به راحتی زمان خرید تشک جدید را حدس بزنید.

 

وقتی تشک بیشتر از ۸ سال عمر کرده است!

 

بسیاری از مردم به یاد‌ نمی‌ آورند که آخرین تشک خود را چه زمانی خریدند! بسیاری از مردم زمان خرید تشک را به یاد نمی‌ آورند. اگر شما هم تاریخ‌ ها را فراموش می‌ کنید، پیشنهاد می‌ کنیم زمان خرید را با کمک یک برچسب روی تشک بچسبانید. بهترین زمان برای تعویض تشک بین ۶ تا ۸ سال است، مگر اینکه تغییر شکل داده باشد و باید زودتر تعویض شود.

 

بازی کودکان و حیوانات خانگی روی تشک ممنوع!

اگر کودکان کوچک یا حیوانات خانگی از تخت شما برای خواب یا بازی استفاده می‌ کنند، احتمالاً باید تشک تان را سریع‌ تر تعویض کنید. زیرا علاوه‌ بر تحمل وزن اضافه، با وجود حیوانات خانگی و کودکان احتمال ایجاد لکه یا آسیب به تشک بیشتر می‌ شود.

 

عوامل موثر بر زمان تعویض تشک خواب

 

خوابیدن و استراحت کردن یکی از مهم ترین جنبه‌ های سلامت می باشد. بدون خواب با کیفیت، انرژی و قوای بدن همین‌ طور توانایی پردازش احساسات و ذخیره خاطرات مغز کاهش پیدا می‌ کند. اختلالات خواب، سردرد و کمر‌ بعد از خواب و خستگی مزمن از عوارض نداشتن کالای خواب با کیفیت است.

 

برخی از مشکلات و بیماری‌ های عضلانی با تعویض تشک یا بالش از بین می‌ روند یا کمتر می‌ شوند. آیا می دانید زمان مناسب برای تعویض تشک خواب با بالش چه زمانی است؟

  • وحید جعفری
  • ۰
  • ۰

تشک خوشخواب مدل باراباس

تشک خوشخواب مدل باراباس ( BARABAS ) دارای فنری متصل است میزان سفتی – نرمی در آن H3 است. جنس پارچه در این تشک ژاکارد می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۱ سانتی متر و پارچه سه لایه دوزی ژاکارد به صورت نمد، اسفنج است.

 

مدل باراباس دو رو است و لایه بندی مناسب برای افراد وزن کم تا وزن ۷۵ کیلوگرم است. نوع فنر در این تشک به صورت فنر متصل ( بونل ) و ضخامت فنر ۲٫۲mm دارای فریم دور است. این تشک با فنر های متصل و میزان سختی سطح تشک ۳۰% می باشد که آن را تبدیل به یک تشک بسیار نرم می کند.

 

ویژگی تشک باراباس

 

• کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه
• ترتیب لایه ها در دو طرف تشک یکسان می باشد
• تسهیل تبادل جریان هوا در سطح تشک به دلیل استفاده از لایه مخصوص
• مقاوم در برابر رطوبت و تعریق به دلیل استفاده از الیاف مخصوص
• این تشک از چند لایه اسفنج و فنر متصل تولید شده است
• بسیار نرم و راحت

 

افرادی از این محصول استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک انتخاب بسیار مناسبی می باشد. کیفیت خواب مناسب برای افرادی که عادت به تشک بسیار نرم دارند. استفاده از تشک باراباس مناسب برای کودکان و نوجوان ها، مهمان و مکان های تفریحی است.

 

در این تشک از پارچه ضد حساسیت و لایه عایق حرارتی استفاده شده است. لایه بندی نمد و اسفنج و نشیمن نرم H5 و دارای فریم فلزی تقویت شده M است. گارانتی این محصول ۳ ساله و شامل فنر آن می شود.

 

خرید تشک خوشخواب مدل باراباس تشک فنر متصل است؛ این مدل جزء ارزان ترین تشک های خوشخواب است. 

  • وحید جعفری