بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تشک رویا مدل اولترا ۱

 

تشک رویا مدل اولترا ۱ ( ULTRA 1 ) دارای فنر منفصل است که جنس پنبه ای رویه تشک، نقش دوزی با پارچه سه لایه گردباف می باشد. الیاف بکار برده شده، ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی دارد و محافظ اسکلت آن لایه اسپان باند است.

 

مدل فنر منفصل، فنر سلولی است و اسفنج آن چند لایه با تراکم های مختلف می باشد. ارتفاع این تشک ۳۲+۱ سانتی متر، طول و عرض با ابعاد فوق با تلورانس +۲ سانتی متر است.

 

ویژگی تشک اولترا ۱

 

  • بسیار سفت و محکم هستند
  • ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود
  • این تشک ها براساس اندام و وزن هر شخص قالب و فرم مخصوص به بدن را می گیرد
  • این تشک ها متشکل از پارچه سه لایه؛ الیاف، ضد حساسیت با قابلیت ارتجاعی و لایه ترموباند می باشد

 

 

از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری بدین صورت است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود. این مزایا به خصوص در تشک های دو نفره باعث آن می شود که غلت زدن های متناوب یک نفر در طول شب، توسط فرد کناری احساس نشود.

 

فنرها در محل قرار گرفتن بدن فرد اول جا به جا شده و نوسانات آن به فنرهای محل خواب فرد دوم منتقل نمی شود، از این رو فرد کناری خوابی آرام و راحت را تجربه خواهد کرد.

 

استفاده از لایه مخصوص ترموباند در نقش دوزی رویه تشک، کمک می کند تا جریان هوا به راحتی در سطح تشک تبادل گردیده و در نتیجه تشک رطوبت ناشی از تعریق بدن را کمتر به خود گرفته و یا سریع تر خشک شود.

 

خرید تشک رویا مدل اولترا ۱ تشک فنر منفصل پاکتی است؛ برای کسانی که دیسک کمر و سیاتیک دارند، توصیه می شود.

 

تشک رویا

نمایندگی رویا برای خرید تشک یک نفره و دونفره در مدل های تشک فنرمنفصل پاکتی (اولترا)، تشک فنرمتصل (بونل)، تشک طبی (مدیکال) و تشک نوجوان می باشد.

از کجا تشک خریداری کنیم؟

کالای خواب رویان، نمایندگی رویا در تهران می باشد که می توانید با اطمینان خاطر تشک خود را خریداری کنید (کارت گارانتی و نام مدل داخل تشک موجود می باشد که باید در سایت رویا وارد کنید و به هیچ عنوان از فروشگاه های غیرنمایندگی تشک خریداری نکنید که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شود).

شرایط اقساطی برای خرید تشک دارید؟

بله، شما مشتریان عزیز می توانید تشک رویا را به صورت اقساط و بستگی به خرید شما دارد (نصف مبلغ قیمت تشک را به صورت نقد و نصف مبلغ قیمت تشک را به صورت چک) پرداخت کنید.

تشک یک نفره و دونفره رویا:

تشک های فنرمنفصل رویا: تشک اولترا پلاس، تشک اولترا ۱، تشک اولترا ۲، تشک اولترا ۳، تشک اولترا ۴ و تشک اولترا ۵ (این تشک ها به دلیل ارتوپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد)

تشک های فنرمتصل رویا: تشک بونل ۱، تشک بونل ۲، تشک بونل ۳، تشک بونل ۴، تشک بونل ۵ (افرادی از تشک های فنر متصل استفاده می کنند که به دنبال یک تشک فنری و ارتجاعی می گردند، این تشک ها انتخاب بسیار مناسبی برای آنها می باشد. کیفیت خواب مناسب برای کسانی که عادت به تشک بسیار نرم دارند)

تشک طبی رویا: تشک مدیکال پلاس، تشک مدیکال ۱، تشک مدیکال ۲، تشک مدیکال ۳ و تشک مدیکال ۴ (این مدل تشک مخصوص کسانی است که دیسک کمر دارند و یا برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند، مناسب هست و فرقی که در مدل های تشک مدیکال وجود دارد این است که از لحاظ ضخامت فنر و گارانتی محصول با هم اختلاف دارند)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی