بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تشک رویا مدل مدیکال ۴

 

تشک رویا مدل مدیکال ۴ ( MEDICAL 4 ) دارای بدون فنر طبی است که جنس اسفنج رویه تشک، نقش دوزی با پارچه سه لایه گردباف می باشد. الیاف بکار برده شده، ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی دارد و محافظ اسکلت آن لایه اسپان باند است.

اگر چه در تمامی تشک ها از اسفنج به عنوان یکی از لایه های اصلی استفاده می شود و از این جهت می توان به همه تشک ها صفت اسفنجی را نیز اطلاق نمود، اما مشخصه تشک های اسفنجی استفاده از اسفنج در انواع خاص و وزن های مختلف به عنوان اصلی ترین بخش تشک می باشد.

 

از آنجایی که این تشک ها فاقد هرگونه فنر است، از این رو غلت زدن و هرگونه حرکتی روی این تشک به هیچ نحو موجب تکان خوردن و ارتعاش در سایر نقاط تشک نمی شود و این ویژگی به ویژه در تخت های دو نفره موجب می شود تا آرامش فرد در هنگام غلت زدن فرد دیگر، برهم نخورد.

 

ویژگی تشک مدیکال ۴

• سطح سفت و محکم هستند
• ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود
• این تشک ها براساس اندام و وزن هر شخص قالب و فرم مخصوص به بدن را می گیرد
• این نشک ها متشکل از پارچه سه لایه؛ الیاف، ضد حساسیت با قابلیت ارتجاعی و لایه ترموباند می باشد

از ویژگی های این تشک ها در مقایسه با تشک های فنری بدین صورت است که ارتعاش ناشی از غلت زدن فرد به تمام تشک منتقل نمی شود. این مزایا به خصوص در تشک های دو نفره باعث آن می شود که غلت زدن های متناوب یک نفر در طول شب، توسط فرد کناری احساس نشود.

 

خرید تشک رویا مدل مدیکال ۴ تشک بدون فنر است؛ برای کسانی که پزشکان به آنها توصیه کردند و باید سطح تشک طبی نسبتاً سفت باشد.

 

استفاده از لایه مخصوص ترموباند در نقش دوزی رویه تشک، کمک می کند تا جریان هوا به راحتی در سطح تشک تبادل گردیده و در نتیجه تشک رطوبت ناشی از تعریق بدن را کمتر به خود گرفته و یا سریع تر خشک شود.

 

شرکت رویا این افتخار را دارد که با تولید مرغوب ترین انواع اسفنج جهت استفاده در تولید تشک، بهترین و با کیفیت ترین تشک های اسفنجی را در مدل های مختلف به شما تقدیم کند.

 

مدل بدون فنر، فنر سلولی است و اسفنج آن برش خورده CNC می باشد. ارتفاع این تشک ۲۳+۱ سانتی متر، طول و عرض با ابعاد فوق با تلورانس +۲ سانتی متر و فوم HR است.

 

کالای خواب رویان، نمایندگی تشک رویا در شرق تهران می باشد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی