بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

بهترین تشک خواب

بزرگترین فروشگاه کالای خواب رویان

کالای خواب رویان، بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران، ارائه دهنده محصولات کالای خواب، خوشخواب، روتختی، پتو، حوله می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تشک خوشخواب مدل آلینا طبی – ریباندی

تشک خوشخواب مدل آلینا طبی – ریباندی ( ALINA MEDICAL ) دارای قاب فومی ریباند بدون فنر است که میزان سفتی – نرمی در آن H9 است. جنس پارچه در این تشک آنتی باکتریال ژاکارد و ضد حساسیت می باشد. ضخامت دیواره تشک ۲۱ سانتی متر و روکش سه لایه دوزی شده و لایه ترموباند ( عایق حرارتی ) و بدون فنر است.

 

مدل آلینا طبی – ریباندی دو رو است و لایه بندی مناسب برای کسانی ست که عادت به تشک خیلی سفت دارند. پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، کاهش گرفتگی عضلات کمر و پشت رانها از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد.

 

ویژگی تشک آلینا طبی – ریباندی

 

  • جلوگیری از فرو رفتن بدن به داخل تشک
  • جلوگیری از انتقال حرکت از نقطه ای به نقطه ای دیگر
  • هم راستا نمودن ستون فقرات با سر و گردن در هنگام خواب
  • تقسیم وزن بدن به صورت یکسان در تمام سطح تشک
  • مخصوص دیسک کمر
  • مناسب برای کسانی که پزشک به آنها توصیه کرده است، از تشک طبی استفاده کنند

 

قیمت تشک خوشخواب طبی مدل آلینا طبی – ریباندی تشک بدون فنر است؛ برای کسانی که دیسک کمر دارند و کسانی که عادت به تشک خیلی سفت دارند، توصیه می شود.

 

افرادی از این محصول استفاده می کنند که تشک طبی بدون فنر برای آنها توصیه شده است. کیفیت خواب برای افرادی که عادت به تشک خیلی سفت دارند و یا قبلاً روی زمین می خوابیدند.

 

هنگام استفاده از تشک آلینا سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته و باسن داخل تشک فرو نرفته و این امر باعث می شود که کسانی دچار دیسک کمر هستند آسیب ندیده و دوره درمان آنها به صورت کامل سپری شود.

 

این تشک از اسفنجی فشرده با تراکم بالا برای ماندگاری و دوام بیشتر طراحی شده است و هم چنین ترموباند استفاده شده در این تشک باعث می شود فشار وزن بدن را گرفته و فشار کمتری به لایه های داخلی تشک وارد می نماید. گارانتی این محصول ۳ ساله و شامل فنر آن می شود.

 

کالای خواب رویان، نمایندگی رسمی تشک خوشخواب در شرق تهران می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی